torsdag 21. april 2011

Good påske alle sammen :)

Hei alle bloggere. Her skal dere få litt påske nytt fra meg.  God påske til alle sammen. Gult er tingen i påsken alt skal være gult å kult. I påsken  er det masse gule kyllinger, småe søte kyllinger. På påskeaften får alle barn et påskeegg med masse godteri i som haren kommer og gir til oss tror alle. Gul er en fin eller egenklig en søt farge syntes jeg.
I påsken så blir jeg og kjøre litt på slalom ski og være litt på fjellet. Idag har jeg vært i skjomen hos mor og far og spist Kalkun. Det var veldig godt det må vi gjøre flere ganger.
Søsteren min Madelen har en hest i skjomen som heter Isa Nikita som er ganske søøt.

Nå var jeg egenklig ferdig å fortelle påskenytten til dere håper dere likte den.
Good påske alle sammen kos dere fortsatt i påsken med venner og familier. :))


    Emilie Mathea Garnes.

1 kommentar:

  1. ja i påsken skal det være gult og kult :o)
    Gratulere med ny blogg, og kos dæ i bakka i dag:o)

    SvarSlett